Analyse en rapportering

Home > Werkwijze > Analyse en rapportering >

Online marketing analyse en rapportering:
Uw website in al zijn facetten

 

Tegenwoordig is de meerderheid van de websites verbonden met een Google Analytics-account die gegevens verschaft over het gebruik van een website (verkeer, doelstellingen, bouncepercentage, bezochte pagina’s…). Die informatie hebben is goed maar weten wat ze betekent is nog belangrijker. Optimizer verschaft duidelijkheid.

 

U implementeert een online marketingcampagne?

U wilt de diverse uitkomsten kunnen bekijken en analyseren, om na te gaan wat wel en niet werkt? Kwestie van efficiënt en effectief budgetbeheer.

 

online marketing analyse

 


Rapportering en analyse in een notendop

 

Onze ervaren online marketing specialisten stellen u hun diensten voor rapportering en analyse voor. Waarover gaat het precies?


Rapportering verschaft de gegevensstructuur en vat ze samen in handige overzichten. Zo heeft u zicht op de resultaten van uw onderneming en word u gewaarschuwd wanneer ze niet meer aan uw vereisten voldoen. Anderzijds onderzoekt de analyse de gegevens en de rapporten om er belangrijke informatie uit te halen. De doelstelling: antwoorden op vragen door de gegevens te interpreteren en door praktische aanbevelingen te formuleren.


Wilt u dat we een gedetailleerde analyse uitvoeren van uw gegevens?

Wij maken die analytische verslagen meestal op kwartaal-, semester- of jaarbasis.

 

Neem contact op

 

Of u nu enkel maandverslagen nodig heeft of een gedetailleerde analyse van de prestaties van uw website, wij beschikken over de vereiste expertise.

Neem contact met ons op: wij zullen uw website analyseren en de aanbevelingen formuleren die nodig zijn om uw website verder te optimaliseren.





Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Deze website maakt gebruik
van cookies om uw
gebruikservaring te verbeteren.
^