SEO audit

Home > SEO > SEO audit >

SEO-audit: hoe staat het met je zoektermen?

 

Wil je je website optimaliseren?

Volg dan een strikte methodiek. Om het websiteverkeer aan te wakkeren onderwerpen we je site aan een grondige SEO-audit om de conformiteit ervan te beoordelen met de criteria die de zoekmachines hanteren. In die onmisbare voorbereidingsfase analyseren we de structuur van je website om er de inhoud van te verbeteren en je positie te versterken.


We bezorgen je daarna de resultaten van die SEO-audit in de vorm van een lijst met zoektermen die pertinent zijn voor je website.


 

zoekmachine optimalisatie

 

 

SEO-audit in zoekmachine optimalisatie: plan je succes

 

Onze SEO-audit neemt de concrete vorm aan van een gedetailleerde analyse van je huidige SEO-strategie. Hij is volledig op maat en hangt af van de omvang van je website en de doelstellingen van je onderneming. De audit bevat onder meer:


  • Een analyse van het verkeer via Google Analytics;
  • Een analyse van de inhoud van je webpagina’s;
  • Een SEO-analyse;
  • Een technische audit van je website;
  • Een SEO-analyse van je concurrenten;
  • Je lokale SEO-prestaties;
  • Een analyse van de impact en de doeltreffendheid van content marketing;
  •  …


Wil je de SEO-audit van je website uitvoeren?
Wil je weten welke zoektermen je moet gebruiken om het verschil te maken?

Dan ben je bij Optimizer aan het juiste adres.



^
Deze website maakt gebruik van cookies De website van Optimizer nl gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten
Alle cookies toelaten